16 d’octubre 2017

ATIB

Ho diré alt i fort: NO TENEN VERGONYA. L'ATIB i la majoria d'Ajuntaments de l'illa no envien enguany els rebuts de l'IBI. Alguns afortunats (jo no sóc un d'ells) han rebut les instruccions per poder accedir als seus rebuts a través d'internet. M'acab d'assabentar pel Diario de Mallorca que si no corr a l'Agència Tributària m'hagués arribat per novembre el rebut amb un recàrrec del 20%. Jo em deman: Què passa amb tota la gent analfabeta digital? Què passa amb tota la gent que no té ordinador? Què passa amb tota la gent que no té internet? Què passa amb tota la gent que durant tota la vida havia rebut a ca seva els rebuts per anar a pagar? Què passa amb la gent jubilada que li ve just el llegir i escriure? Què han de fer? anar a fer coa a l'ATIB els afortunats que s'han assabentat i la resta que no a pagar el recàrrec? I això del "carter digital" ho fa un govern que es diu "d'esquerres" i que "defensa els més dèbils". Saben els emmoquetats que han pres aquesta decisió el que suposa un 20% de recàrrec per un jubilat que cobra una pensió de misèria? Supòs que no, i supòs que per això, i per moltes més coses, perdran les properes eleccions.