02 de març 2006

1000 visites

Un ja llunyà dijous 13 de maig de 2004 vaig començar aquesta agradable experiència de tenir un blog personal. Malauradament, no tenia d'inici posat un comptador de visites a la pàgina web i no sé exactament quanta gent l'ha visitada en total. Així, avui fa exactament 134 dies que vaig instal·lar el comptador de visites a la mateixa. En aquest 134 dies he rebut 1015 visites a la web, una xifra gens menypreuable per tractar-se d'un blog personal. Enhorabona a tots es visitants i esper que aquesta continuï sent una eina útil per a la difusió del pensament.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona per les mil visites i per la gran pàgina web en que s'ha convertit aquest blog personal.

Molt atentament, un lector felanitxer.
Joan

Toni Bennàssar ha dit...

A pesar de què no ens coneguem personalment (que jo sàpiga), moltes gràcies Joan pels teus ànims en relació amb el blog. Continuarem publicant i fent feina.

Anònim ha dit...

Enhorabona per les més de 1000 visites al teu blog personal, és d'agraïr veure que hi ha gent que es dedica a escriure sobre les coses de l'actualitat, jo no passaria ni un sol dia sense llegir el diari ;)

Una lectora menorquina
Cristina S

Anònim ha dit...

Enhorabona per les més de mil visites al teu blog personal, és d'agraïr veure que hi ha gent que es dedica a escriure sobre temes d'actualitat, jo no passaria ni un sol dia sense llegir el diari ;)

Una menorquina
Cristina S