20 de gener 2009

Exemple blanc-i-blau

Dissabte passat vaig tenir l'oportunitat de llegir un gran article del compatriota ferrioler Francesc Bujosa. L'article tracta, una vegada més (se'n va convertint en un expert), sobre l'Atlètic Balears. Curiosament, els articles publicats a aquest blog que han generat més polèmica han tractat sobre el futbol, i he rebut algunes crítiques per la meva defensa de la història esquerranosa de l'Atlètic Balears front al caràcter dretà i monàrquic del Mallorca (basti veure el nom de Reial i l'origen "alfonsí" dels barralets). En tot cas, dir que vaig gaudir molt amb l'article den Francesc, i que, a pesar d'anar coers de segona B, d'estar carregats de deutes i de no tenir gairebé cap ajut institucional ni privat, em sent, i em sentiré sempre, orgullós de pertànyer al club al qual pertany. Un club al qual hi duc més de 20 anys de soci i 5 de directiu.