09 de gener 2008

Records progressistes

Ara que esteim parlant les 24 hores del dia de les coalicions dels partits de les Illes de cara a les generals m'ha pegat per posar-me a cercar en una de les meves carpetes de records polítics. He trobat una butlleta de la coalició Progressistes per les Illes Balears. Ara, a les tantes de la nit i després d'una jornada esgotadora, l'he digitalitzada i penjada al blog. Era ben necessari ja que he fet una cerca a google i a altres cercadors i resulta que de Progressistes per les Illes Balears no hi ha on line ni una sola imatge. I això que la coalició va obtenir més de 40.000 vots, els millors resultats d'una candidatura nacional a les Illes Balears, i en un clima d'autèntica crispació i bipartidisme viscut per culpa dels atemptats d'Atocha. Què curta que és la memòria, per alguns, en determinades ocasions. Tant de bo que tenim les hemeroteques i els arxius personals.





1 comentari:

Pepe ha dit...

Un bon record, mai recuperarem ja aquella il·lusió, fa plorera.
Fa quatre dies que li demanava a na Nanda Ramón.
M'agradaria saber la teva opinió sobre la nova coalició nacionalista.
Encara me record de la teva fotografia a la primera pàgina de nostra publicació Urxella, varem ser la primera publicació de partit en anunciar la teva candidatura. Encara me record de la il·lusió amb la que vaig aferrar els teus cartells, conjuntament amb companys del PSM de Pollença amb el teu rostre.
Ja sé que no es pot viure del passat i dels records, però tan mal ha anat nostra relació per abandonar-nos i anar ara amb UM.
Què hem fet? Què haveu fet?

Encara no m'ha contestat

http://alternativa.balearweb.net/