07 de juliol 2006

Sóc un "mascachapas"

El meu article IB3: Per a què serveix? ha tingut uns efectes insospitats a l'ens públic radiotelevisiu. Ahir vespre vaig esser el protagonista d'un espai radiofònic de IB3 ràdio anomenat Sa Bocana. Durant més de quinze minuts vaig rebre, de manera monogràfica, els insults del seu presentador, el forense Javier Alarcón. Entre d'altres flors va dir aquest "senyor" les següents: segons ell jo era un "mascachapas", segons ell al departament de Dret Públic me deien "toniet afluixa con tus artículos", segons ell jo no sóc professor de Dret i per tant mentesc quan així sign els meus articles, segons ell jo simplement sóc "un tipo que se dedica a corregir los deberes de los niños de primero de Derecho", segons ell jo no he escrit mai una línea jurídica, ni monografies, ni articles ni res, segons ell ja que no tenc formació jurídica me dedic a escriure beneitures pels diaris per viure feliç de veure la meva foto "con la cara sonriente". Podria seguir amb la crònica però l'acta transcrita de 15 minuts d'insults i mentides seria massa llarga pel meu blog. Res, que estic satisfet que amb els meus imposts pugui finançar els sous d'individus com aquest locutor de ràdio que té per afició respectar l'honor dels seus conciutadans.

2 comentaris:

Toni Bennàssar ha dit...

Estic analitzant les mesures jurídiques a emprendre davant aquest programa i presentador. No les vull fer publicitat però tampoc vull deixar que se me trepitgi l'honor. Es veu que, molt probablement, hauré de tornar a emprar el meu modest sou en un nou procés judicial.

Anònim ha dit...

Al web d'IB3 han canviat la seva foto. La d'abans mostrava un clon del Aznar. És com aquells canets que acaben semlant-se a l'amo.