06 d’abril 2011

7 anys blanc-i-blaus

El dilluns dia 4 d'abril es va celebrar l'assemblea de l'Atlètic Balears. En ella es va elegir una nova junta directiva en la qual jo continuu ocupant el càrrec de Secretari. Amb aquesta ratificació ja en duc 7 anys dins el club com a directiu. Tot va començar coincidint amb el descens de l'equip a primera regional preferent, moment en el qual, davant la desfeta generalitzada, men vaig decidir a donar la passa incorporant-me com a dirigent al club dels meus amors. Bona part de la meva vida ha estat lligada estretament a l'Atlètic Balears, no ho puc negar. Alegries i penes, avanços i retrocessos, incorporacions i pèrdues en l'aspecte personal han tingut de transfons el dia a dia de l'Atlètic Balears. No puc separar en la meva memòria una cosa de l'altre i d'aquí sorgeix, entre d'altres coses, l'estima profunda que tenc al Club. A més, i des de una òptica estrictament esportiva, dir que he tingut l'oportunitat de viure com a directiu tres ascensos, un a tercera divisió, i dos a segona divisió b, tot un privilegi.

Ser balearico és molt més que anar els diumenges al futbol, i només els balearicos de cor i amb història al club sabem el significat d'aquestes paraules. El Balears és, i ha estat sempre, una gran família. I esper i desig que ho continuï sent durant tota la vida.