14 de juny 2007

16 anys després

Buf, casi ni m'enrecord de Palma governada per l'esquerra. Ja ha plogut, 16 anys, quasi res. Jo era petit encara quan un Ramon Aguiló en franca decadència i ofegat per quatre anys de govern absolut deixava l'Ajuntament. Des de llavors, les gavines han governat Ciutat. Avui, quan he sentit la notícia, encara no m'ho creia, semblava impossible que, després de anys i més anys de govern absolutista del pepé, tinguem l'oportunitat de tornar a governar Ciutat. Fins que no arribi dissabte, i es consumi el traspàs de poders, no m'ho creuré ben bé. Encara m'enrecord de la decepció del 99, quan per un grapat de vots perdérem a darrera hora la possibilitat de governar.Esperem que tot vagi bé, que es pugui dur a terme un canvi de maneres de fer a Cort, que s'acabi amb el clientelisme i nepotisme com a manera d'entendre la política, i, esperem sobretot, recuperar els anys perduts. Salut i BLOC companys.

2 comentaris:

ha dit...

Esperem que això funcioni. Estic segur que sí.

Toni Bennàssar ha dit...

Clar que funcionarà Bernat. No ens podem permetre cap error des de l'esquerra. I, en canvi, si feim les coses ben fetes podem tenir govern de progrés durant més d'una legislatura.