10 de setembre 2006

El nostre conseller

El nostre conseller d'educació, Francesc Fiol, ha concedit una sucosa entrevista al Diario de Mallorca. A la mateixa diu coses certament preocupants com que vol imposar el trilingüisme a tots es centres o que vol "importar" professors del British o l'Alianza Francesa.Però el més curiós és un petit fragment a n'el qual el nostre conseller es vanagloria (amb motiu de la separació de sexes a les escoles) de dues dades: que no té fills i per tant no s'ha de "complicar" amb la sa seva educació, i de que no en té ni idea de pedagogia. No comment...

-Pero, ¿qué opinión personal tiene?

-¿Qué opino yo? No tengo hijos, por lo tanto no tengo la complicación sobre cómo los voy a educar. A mí no me parece mal.



-Pero como responsable de Educación...

-Yo no soy pedagogo. Yo siempre he dicho que estoy aquí por no sé qué motivos. El presidente [Jaume Matas] tendría que explicarlos (ríe). Yo soy abogado de profesión, no he vivido el mundo de la pedagogía y por lo tanto no tengo criterios pedagógicos. Lo que sí sé es que hay muchos expertos que consideran que es contraproducente, pero muchos otros dicen que no es malo. Mientras sea legal, mi opinión es que está bien.