09 de juny 2013

La cançó de l'estiu 2013


La cançó d'aquest estiu als PPCC serà, sens dubte, "Espanya carinyo, lo nostre no funciona" del duet Mali Vanili:




"No puc aguantar més perquè són tant anys sent el que no he volgut i, et sóc sincer, que cada nit que arribo al llit ha estat un nou dia perdut. I és que Espanya, carinyo, lo nostre no funciona, tinc molta pressa, sinó t’importa jo vaig passant, ja no ho arreglarem parlant".

“Hem tingut moments de merda, tants esforços per comprendre’ns... Fa tant temps que ja no puc recordar com va ser que ens vam conèixer, en quin moment vas aparèixer i em fa mandra que m’ho tornis a explicar”

“I no t’hi esforcis i no em truquis, i no em vinguis al darrera, quin martiri vida meva, pren-t’ho més a la torera!” “Un país que es lleva d’hora mai ningú no el podrà aturar”

“Tenim un dèficit fiscal, cultural, laboral, gramatical, conceptual i mental”

Tants estius i tardors que hem deixat enrere, ara és l’hora catalans de la nostra primavera