15 de maig 2008

Antimallorquinisme a Inca

El futbol desferma passions. Com ja sabeu jo sóc soci des de petit i directiu actualment de l'Atlètic Balears. Sempre hi ha hagut una gran rivalitat entre el RCD Mallorca i l'Atlètic Balears i el Constància d'Inca. Jo vaig créixer sentint als majors contar una màxima ja feta: "El Mallorca representa als senyors, el Balears als treballadors i el Constància a la Part Forana". Els anys que duu el Mallorca a l'elit ha fet que això s'oblidés per part de molta de gent. No obstant això, continua a moltes bandes un sentiment de rivalitat forta amb l'equip de n'Alfonso XIII, sempre afavorit pel poder. M'han passat un vídeo d'un programa de TV3, força graciós i interessant, en el qual una dona demostra el seu odi cap a l'equip de Vicente Grande. L'he penjat a youtube ja que trob que no es pot deixar de veure.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquests dies, els meus amics i jo hem comentat molt el video de madò Bel "Rebassona" que sintetitza molt bé l'essència constanciera.

Malgrat la rivalitat, tenim més simpatia pels "balearicos"...