29 de novembre 2020

Navalcarnero

Feia bastant que no escrivia de futbol, vists els atacs que he rebut darrerament, en públic i en privat, dels "palmeros" de torn pel simple fet de dir, des de fa sis mesos, el que pens, en quant a determinats fixatges (de jugadors i cos tècnic) que m'han generat seriosos dubtes sobre el seu possible rendiment, un cop analitzada objectivament la trajectòria esportiva que presentaven al seu currículum en el moment de fixar-los. Avui, després de l'espectacle de Navalcarnero, no m'he pogut resistir a escriure com a teràpia de grup en veu alta. 

Malauradament, a hores d'ara els meus pronòstics esportius d'aquest estiu, s'estan complint... i en aquesta ocasió ben és cert que m'hagués agradat equivocar-me. 

Ja hem tingut enguany al Armando de la Morena d'aquesta temporada. Ara, a veure si són valents des de la directiva, i tornen a tenir l'encert de dur a un entrenador experimentat, un nou Mànix, que ens permeti salvar la categoria (2ªB Pro) en el que ens queda de competició, tal i com va fer el basc fa dues temporades. Si no fan ràpid el canvi, i encerten en l'elecció, no crec que treguem el cap. 

Hi ha temps de redreçar el rumb. Crec sincerament que el planter és bo; tot i que està descompensat, és molt feble en defensa i genera la sensació de que ser un vestidor bastant mercenari... i no sé si m'equivoc, o no, en aquest darrer aspecte. En tot cas els balearicos hem de ser conscients que enguany no serà gens fàcil mantenir la 2ªB Pro vist com està plantejada la competició aquesta temporada. I només des de la unió serà possible aquest desitjat ja únic objectiu.