24 d’agost 2014

Dir la veritat et converteix en terrorista

Escriu avui el gran Matias Vallés al Diario de Mallorca parlant de l'adjudicació de Son Espases:

"Mientras tanto, los vecinos y religiosos demandantes eran tildados de terroristas por reclamar el imperio de la ley"

M'enrecord perfectament d'aquella època allà a on tots els que anàrem a les mil i una mobilitzacions en defensa de La Real érem titllats de radicals i terroristes. M'enrecord perfectament com inclús El Mundo, dirigit per Eduardo Inda, va iniciar una dura campanya relacionant al moviment Salvem La Real i als Missioners dels Sagrats Cors amb Batasuna i ETA. Fórem, en aquest sentit, orgullosament un precedent del que estan fent ara, des de la mateixa extrema dreta mediàtica, amb Podemos i en Pablo Iglesias. 

Ara sembla que, coincidint amb la festivitat de Sant Bernat, es comença a fer llum sobre l'obscuritat d'una de les èpoques més corruptes de la nostra història recent, i s'està començant a intuir el gran robatori que fou la construcció de Son Espases. Jo, davant tot això, em sent profundament orgullós de totes les caminades a les què vaig anar, de totes les reunions a les que vaig assistir, de tots els smss i correus que vaig enviar, i de tots els crits que vaig llançar reclamant només una cosa SALVEM LA REAL! Esper que tots el doblers que segons sembla algú va robar sobre la base de destruir un lloc emblemàtic per a la mallorquinitat se les hagi de gastar en advocats i en productes comprats a l'economat de la presó. Només així podrem parlar de que s'haurà fet justícia.