Frau en les titulacions polítiques
Notícies com aquesta 👇 són indignants per tots aquells que sabem el que ens va costar treure les nostres titulacions fent feina. No passa res si aquesta al·lota no té títols universitaris; en una democràcia qualsevol persona pot ser diputat/ada si la vota el poble, tot i que sigui, per exemple, analfabeta. El que no es pot tolerar és que una persona que cobra aprop de 90.000 euros anuals faci una declaració jurada de que té 4 graus universitaris, quan no en té cap. Això és mentir, i és intolerable.
Fins no fa molt, a totes les democràcies consolidades, un polític al que agafaven mentint sobre una cosa personal havia de dimitir de forma inmediata. A Alemanya, per exemple, arribaren fins i tot a dimitir 3 ministres d'Angela Merkel perquè, sent doctors, es va posar en dubte, anys després de la seva defensa i estant ja en política, el caràcter innovador de contingut de les seves respectives tesis doctorals. Cap sombra de dubte podia vetllar sobre un ministre alemany, ni política, ni personal, ni tampoc acadèmica. Ara, des de l'arribada del "Trumpisme" i el MAGA, ser polític i mentider és un plus arreu del món. No sé a on arribarem en la degradació moral de la societat occidental.
📸 El País
"No es politóloga. Ni abogada. Ni filóloga. No tiene ninguna titulación universitaria.En el portal de Transparencia del Congreso de los Diputados aparece con un “Doble grado en Derecho y Ciencias Jurídicas de la Administración Pública”, sin precisar en qué universidades.Segundo. En la Universidad privada guatemalteca Francisco Marroquín, con sede en Madrid, donde ejerce como profesora de Ciencias Políticas, cuenta con una “licenciatura” en Derecho por la Universidad Central de Missouri. Este dato, sin embargo, se corrigió también este martes y se cambió por la Universidad Complutense de Madrid. Además, apuntan, “también obtuvo el título de Filología Inglesa y se encuentra cursando un doble Grado en Derecho y Ciencias Jurídicas de las Administraciones Públicas”, sin precisar en qué universidades.“Admito la equivocación que consta en la ficha personal publicada en el Congreso de los Diputados sobre mis estudios” “Recalco que ha sido una equivocación y que no ha habido ánimo alguno de engaño por mi parte”. “Decidí estudiar Derecho en la UCM”; “Al mismo tiempo que estudiaba”, “empecé a trabajar como profesora de inglés y atraída por el idioma, empecé el Grado de Filología Inglesa en la UNED, que actualmente estoy cursando [...] Me volví un poco loca y también decidí cambiar el Grado en Derecho por un Doble Grado en Derecho y Ciencias Jurídicas de las Administraciones Públicas”.
De tots els estudis de que parla, no hi ha constància documental de a on les ha estudiat, ni a quin curs està, ni consta tampoc que n'hagi acabat cap d'ells...
Comentaris